i'm such a fool for you

underbara helg. mycket mat, kladdkaka godis och annat som man blir sådär härligt fet av. en del film, hyfsat mycket bilkörning och en hel hög med riktigt grymma vänner. denna helgen har varit härligt lugn & skön utan att vara det minsta tråkig eller seg. jag har skrikit mig hes till en skräckfilm och varit på två födelsedagsfirnaden, ett av farfar :) och ett av en kär vän vid namn amanda. mycket trevligt, japp!
nu ska jag snart åka iväg på innebandy. ska bli kul det med. vi ska kämpa, och förhoppningsvis vinna. vi måste faktiskt börja göra det nu.

imorgon börjar projektarbetsveckan. känns sådär om jag ska vara rälig. ska bli gött att verkligen få jobba lite med det, så att det blir av.. men vi kommer att ha stor brist på tid. det vet jag och det vet dom andra. och det är svårt att få något gjort när amn inte riktigt vet vad man ska göra. det första vi måste göra är att lägga upp en tidsplan för veckan, annars kan det bara gå illa. och det får det bara inte göra.

så kommande vbceka blir plugg, plkugg och lite mer plugg.. jag missade trots allt en del när jag var sjuk förra veckan. men sen är det lov och därför ska jag plugga järnet i veckan. för på lovet tänker jag vägra att tänka på skolan. knappast att jag öppnar engelskabocken och pluggar, inte matteboken helelr för den delen. knappast.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback