i wanna put on my boogie shoes

ojojoj, jag är helt fruktansvört sanslöst glad. vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. vill bara hoppa och springa och dansa och skrika, helst på en och samma gång. idag fick jag nämligen jobb på stena line carisma, snabbfärjan mellan göteborg och fredrikshavn. sjukt vad glad jag är. det är liksom på riktigt nu, även om jag nästan vetat om det sedan i fredags. åh, jag fattar knappt själv hur glad jag är.
detta grymma har firats med en chokladboll i cafét på mimershus och ett fint blommigt linne jag beställt. gäller att slå på stort när det väl händer nåt riktigt bra.
och helgen var fin. och min måndag har vart fin. även om jag blev grundlurad och utskrattad i skolan.. men det mina vänner är en helt annan historia.

just nu är jag bara så lycklig.
och det är lite sol och jag lyssnar på håkan hellström och annan glad vårmusik.
och snart skall jag gå en promenad. har jag sagt att livet är underbart?


Kommentarer
Postat av: Axel

Grattis så hemskt mycket. Bytte plåster förut, du
får gärna signa igen.

2008-04-14 @ 17:26:27
Postat av: lisa

så gärna. skall dock komma på nåt finurligare än titeln på patriks favoritfilm ;D

2008-04-16 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback