spring

idag är början på en ny era. jag har varit ute och sprungit! wow!
kom på det helt själv dessutom, ingen tvingade mig. jag bestämde mig bara . senast jag var ute och sprang var nog i augusti förra året. idag sprang jag fyra kilometer. i bra tempo. jag är jättestolt över mig själv. och jag som hatar att gå ut och springa. men det var helt underbart! som det mesta här i livet är det alltid godast efteråt. när man känner hur mjölksyran tagit över musklerna och man knappt orkar gå. och ändå hade jag lätt kunnat springa någon kilometer till egentligen.. tror jag.. om inte mina lår hade krampat. haha. är iallfall väldigt nöjd med mig själv.
och imorse åt jag havregrynsgröt till frukost. och när jag kom hem från min löprunda gjorde jag både situps, rygglyft och strechade lite. jag säger då det. det är början på en ny era i mitt liv. kan ju hoppas iallafall.

sen såg jag denhär videon och den är ju bara så söt. att hoppa av glädje.



nu funderar jag på att ta en promenad. jag borde plugga. men en promenad känns mycket mer lockande.
promenad it is. trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback