23e december

godmorgon världen. (ja, jag vaknadse ganska nyligen)
jag känner på mig att dethär kan bli en fin dag. kanske dock blir svårt att toppa gårdagen, men iallafall. igår träffade jag nämligen en massa fina vänner och tränade och spontanfikade flera gånger om. sjukt bra!
men idag är dagen innan julafton och jag börjar faktiskt känna lite julstämning. så nu skall jag ta vara på den här dagen. för tillfället ser jag på julkalendern, men strax skall jag kanske handla en sista julklapp, slå in de jag redan handlat, baka lite julgodis och lyssna på julmusik (såklart!). sen inatt skall jag rimma till alla mina paket. varför är man som mest kreativ på natten? jag har alltid undrat.

förresten så hade vi många intressanta diskussioner igår. tänkt till exempel om carola och ernst kirchsteiger skulle få barn. tänk om alltså. herregud.

ha en fin dan-före-julafton-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback