6 veckor kvar

de flesta bloggar jag läst under dagen har någon typ av nedräkning till julafton. min nedräkning handlar om någonting hel annat. om 42 dagar börjar mitt livs äventyr. om 1000 timmar har jag förmodligen precis klivit innanför dörrarna på landvetter. jag kan inte förstå att det är så kort tid kvar. vi har planerat hur länge som helst, och det har aldrig riktigt kännts verkligt. det gör det knappt nu heller om jag skall vara ärlig. men 6 veckor. det är ingenting alls! snart åker vi och för första gången tror jag att jag verkligen förstått innebörden av skräckblandad förtjusning. för jag är livrädd. och glad. om 43 dagar befinner vi oss enligt vår plan på andra sidan jordklotet. i inodnesien. på bali. i denpasar. och då äventyret kan börja.



liten update för er som kanske inte har koll: jag & en vän skall resa runt i asien (indonesien, malaysia, thailand, vietnam, hongkong, kina) under ca 3½ månad med start i mitten på januari. då vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback