andra advent

men ingen julstämning för min del. hoppas den kommer krypande nästa vecka.. då det förhoppningsvis blir lite julbak. pepparkakor, lussebullar & julgodis. och kanske en del julklappsköp också. fast samtidigt vill man ju vänta så länge som möjligt så att man har några nödlösningar kvar om julstämningen inte infunnit sig den 20e december (vilket inte är helt ovanligt i vårt gråa land). så. nästa vecka skall jag gå in för det. tända ljus, lyssna på julmusik, pyssla & baka. och så hoppas jag att den tredje advent känns lite mer julig.

annars har dagen bestått av att ta det lugnt, städa och att se timo räisinen göra en jättefin cover på en sugababes låt. det ni! det var fint! nu skall jag promenera med min allra bästa promenadvän caroline. ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback