i'd rather be with you

nu har jag varit vaken nästan 38 timmar i sträck om man bortser från den halvtimmes sömn jag fick imorse. jag är sanslöst trött. alltså svimmfärdig. men så länge jag aktiverar mig så går det faktiskt ganska bra. över förväntan.
har haft en fin dag med promenader, julmarknad, fika och skumbad. nu skall jag byta om inför kvällen, mjukisbyxor är tydligen förbjudet. och jag som sitter här i min slappaste träningsoverall. sjukt skönt, men tydligen inte tillräckligt snyggt för en alldeles lagom lugn kväll med två av mina bästa vänner. ni förstår vilken press jag lever under. haha. jag skall nog revolutionera.
ha en fin lördag!

say you want the same thing too
say you feel the way i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback