then my only worry was for christmas what would be my toy

ett problem jag har mina lediga dagar är att gå upp. min klocka ringde 8 imorse, jag ställde om den till 9. vid 9 stängde jag tydligen av alarmet helt, och vaknade sedan vid halv 11. när man väl är ledig vill man ju hinna med en massa saker, men jag sover mest.
så nu skall jag ta tag i min dag och åka till ikea :) himla trevligt ställe. skall köpa lite julklappar och så har jag tänkt. sen skall jag vaccinera mig och skicka in visum och laga mat och städa lite och en massa andra saker.

kom just på att min blogg är sjukt tråkig egentligen. det är liksom "idag har jag.." & " idag skall jag.." hela hela tiden typ. om jag inte postar ett youtubeklipp. men jag är en tråkig människa och har inte alltför många läsare. jag gillar faktiskt inte att skylta med min blogg.. jag vill liksom ha någorlunda koll på vilka som vet att den finns. skulle bli obehagligt på något vis att människor man inte känner läser. att ha hundratals läsare är absolut inget jag strävar efter.
men varför i hela friden har jag en blogg då? jag vet inte.

stevie wonder - i wish

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar din blogg mucho !! keep on writing my dear

2008-12-18 @ 18:38:52
Postat av: Christensen

du gillar att skriva av dig, och gör det bra :D

Postat av: daniel

Haha, vi är väldigt olika här ser jag. Egentligen vill jag inte skylta med min blogg heller, men när vänner (Patrik) tycker det är extremt roligt att genera mig angående bloggen så får ganska många veta det trots allt. ;)



Men jag vill att så få jag känner som möjligt ska läsa, min mamma skulle till exempel aldrig få veta vad min blogg heter!

2008-12-21 @ 16:23:41
Postat av: lisa

en del kommentarer gör mig glad. typ malins. och robins. och daniels för den är rolig!

2008-12-23 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback