let's celebrate sundays

emmie fyller år idag!
grattisgrattisgrattis :)
hoppas du får en strålande födelsedag min vän.

har för övrigt haft en kalasfin helg och träffat & pratat med några vänner som jag inte sett på evigheter. har saknat en del människor enormt mycket det senaste. men nu skall det bli ändring och vi skall börja umgås som vi gjorde back in the days. eller lite iallafall.

bland det finaste som finns kan vara att sitta och prata med någon som man alltid varit nära vän med men inte pratat med på evigheter och bara känna att man fortfarande kan säga precis vad som helst. känslan av att känna en person utan och innan fastän man knappast aldrig ses. vänskap är fint.
något annat som är fint är att sitta och tänka på det såhär efteråt. och känna att man har vänner som alltid kommer att finnas kvar om man själv bara vill. (och fint är mitt bästa ord, för det beskriver bra saker på ett så bra vis)

dagens låt: kate nash - skeleton song


Kommentarer
Postat av: Robin Ch

Har äntligen förstått namnet på din blogg eller ja inte ida direkt men nu i sommar. Och det kom upp för mig att det va ett underbart namn på en blogg :D

Om namnet är det ja tror det är men det kan knappast vara så mycket annat än en av dom bästa låtarna från The Wombats?

2008-07-14 @ 17:59:12
Postat av: lisa

härligt! namnet är liksom lite tvetydigt så jag tror du har förstått det precis.

och självklart är det hämtat från den fina låten av the wombats som man bara blir glad av! :)

du har så rätt robin!

2008-07-14 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback