en ovanlig måndag

idag har jag jobbat i tolv timmar. och sett en man med dreads spela gitarr och sjunga egna låtar han just kommit på på spårvagnen. det var fint.

annars kom jag hem från rhodos igår. min röst är lika hes som min mamma gissat att den skulle vara och jag är trött.
nu skall jag lägga mig och sova, har snittat 3 timmar per natt hela förra veckan, rekordet var när jag var vaken i över 60 i sträck. och imorgon ringer klockan 04.40. alldeles för tidigt.

det kanske blir en ovanlig tisdag också?
jag gilalr ovanliga dagar.
och jag gillar mitt jobb.
hittils.

egentligen har det bara hänt en dålig sak idag som gjort mig irriterad men jag orkar inte tänka på det nu för jag är så trött att då börjar jag gråta. det har ju ändå varit en bra dag i övrigt.

sjukt meningslöst inlägg.
som vanligt.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback