mest jobb hela tiden faktiskt

ja. rubriken säger det mesta om min tillvaro. jag vaknar. äter frukost. idag blev det glass till förrätt och avokado till efterrätt, för man måste ju känna lite sommarlovslyx trots att man inte är ledig. sedan ser jag på tv i en halvtimme innan jag fyller på depåerna igen med en minilunch. sedan byter jag om. sedan sätter jag mig i bilen och åker till ica. jobbar i 8 timmar. åker hem. somnar direkt, och vaknar nästa morgon igen, efter ungefär elva timmars välförtjänt sömn.

ja. ni förstår att mitt liv inte är särskilt spännande just nu. igår kväll gick jag dock en promenad efter jobbet med mina godingar emmie & carro. måste få vara lite social faktiskt.

imorgon får jag ställa klockan för de finns alldeles för många punkter på min att-göra-lista som måste klaras av innan fredag. och jag jobbar varje dag. menb som sagt. min julilön blir fet och då hopaps jag att jag känner att det var värt det.


och så var ännu ett alldeles för intressant blogginlägg färdigskrivet.
så rastlös är jag när det är 45 minuter kvar tills jag skall stämpla in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback