veckan hittills så att säga

hittills har jag haft otroligt roligt, vilket resulterat i alldeles för få timmars sömn. men sömn är ju överskattat som vi vet?

men när man sitter och sjunger för sig själv ganska högt i bilen och försöker vrida ner volymen när man skall berätta en sak för sina vänner så att musiken inte skall störa. då är man allt bra trött.
nu skall jag snart sova. kanske.

imorgon är det studenten och mitt liv känns overkligt.
och jordgubbarna var slut på maxi idag.

och grattis till studenten carro! fy fan vad du är bra :)

Kommentarer
Postat av: c

fyfan vad jag är bäst!! nu är det bara några timmar kvar. fyfan vad jag kommer lipa :) älskar dig så !!!!

Postat av: lisa

du är bra! jag är bra! sjukt är det :):)

2008-06-07 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback