tusen nålar

idag tvingade min syster med mig på tatueringsmässa. villkoret från mig, lättlurad och trött som jag var, var att hon skulle göra frukost till mig. skulle sagt något som jag tjänade lite mer på. glatt bredde hon två leverpastejsmackor till mig och sen var det bara att dra på sig lite kläder och åka iväg.
jag vill verkligen tatuera mig, det har jag velat länge.. i flera år. det är bara de att jag är så jävla rädd, klen, mesig.. ja. allt faktiskt. jag har aldrig gillat nålar heller. och nålar kommer man ju i kontakt med när man tatuerar sig.
iallfall. mässan var spännande. fick en massa inspiration. kul. tveksamt dock om det var värt hundrafemtio spänn att gå in. mycket tveksamt.
men egentligen, vad gnäller jag på? jag slapp ju faktiskt göra frukost imorse!

Kommentarer
Postat av: Axel

Vad sägs om "Niklasson" med Comis-Sans storlek 16 fetstil på vaden?

2008-03-29 @ 20:35:51
Postat av: yazmina

godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback