berättelsen om en onsdag på brew house

skall erkänna att jag var lite tveksam innan konserten i onsdags. var besivken på tiger lous senaste album, och var ganska säker på att inte får höra en endaste gammal låt. min känsla var helt enkelt att spelningen skulle bli en ganska stor besvikelse.
tänk så fel man kan ha.

det började med förbandet,
lowood. sjukt duktiga tjejer verkligen. riktigt bra. redan här började jag känna mig mer hoppfull. minss att jag täntke någonting i stil med "jaja, om tiger lou är dåliga så var iallafall förbandet riktigt bra". sen entrade rasmus kellerman och gänget scenen. de spelade hela skivan, från början till slut, och helt plötsligt insåg jag hur bra den faktiskt var. att de sedan pratade om anna gjorde ju hela kvällen mer minnesvärd. inte nog med att a partial print verkligen växte i mina ögon (och öron för den delen), de körde fem extranummer!! det jag inte vågade hopaps på inträffade. så bra! här blev spelningen verkligen riktigt riktigt bra, och publiken var med på ett helt annat sätt. avslutningen med the war between us var helt fantastisk.
jag ångrar inte en sekund att jag gick. tiger lou gav mig verkligen en väldigt fin kväll.


Kommentarer
Postat av: Christensen

men ja ångrar att ja inte gick me er!

Postat av: Lisa

det borde du. det var sjukt fint! men de komemr till våren igen :)

2008-11-18 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback