compact disc

har jag träningsvärk? svar ja.
dock kan jag gå. vilket känns ganska lovande faktiskt. cykelturen jag har framför mig känns dock inte lika lovande.  men det är väl bara att trampa på & tänka på den mening som vår idrottslärare sa till oss i högstadiet. smärta är bara en känsla. hon var hatad efter det, men i ärlighetens namn hade hon ganska rätt. ialalfall när det gäller en sådan typ av smärta som träningsvärk.
har lyckats hitta två nya tigerloulåtar på youtube också. verkar lovande faktiskt.
imorgon skall jag shoppa cdskivor för första gågen på säkert 8 år. att ha en massa låtar på datorn kan aldrig slå att hålla en nya fin skiva i sin hand. det är liksom inte samma känsla alls.
och ja. jason diakité kan ju vara sveriges charmigaste man. ni ser ju!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Timbuk är värsta playern, såg jag på ett program. hehe. äsch. nya plattan är säkert fantastisk.

Postat av: lisa

såg det med! :) men jag gillar honom ändå! player eller ej. det tror jag den är :)

2008-11-06 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback