dagens roliga

kanske inte låter så himla roligt när det återberättas. men jag gör det ändå.
min kära vän carro som ofta är en del av mina roliga dagar kollar stressat på mig och säger följande:
 - när är påsk..?
   innan jul? efter jul?

jag skrattar lite och hon ser lite mer stressad ut. ungefär som att det är någon förberedelse inför denna påsk som hon glömt av och nu måste ta tag i.
 - just det. det är i april.

carro ser lättad ut och jag asgarvar.


tack caroline, du gjorde min dag. haha. och som du skrev på lappen. du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Axel

Till hennes försvar så är ju påsk både innan och efter jul. Dessutom ryktas det ju att julen varar än till påska, vilket bara förvirrar ännu mer.

2008-11-04 @ 08:40:15
Postat av: caroline

haha ! tack Axel :)

2008-11-04 @ 09:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback