det går bra nu

mitt liv är spännande just nu faktiskt. förutom att jag har jätteont i handen så går det mesta väldigt bra. jag har ganska ofta jobb & jag trivs bra. dessutom har jag en hel del trevligheter framför mig. diverse konserter, resor, kurser och säkert en massa annat som räknas som positiva händelser i min i övrigt regngrå vardag.
pratade med min numera tyska vän andrea i en och en halv timme idag. vi kom fram till mycket bra saker. och jag håller på att anmäla mig till kinsesiskakursen jag var inne på för ett tag sen. jag tänkte att varför inte liksom och det är ju inte helt illa att kunna slänga sig med lite kinesiska då & då. särskilt inte då ett besök i kina är någonting jag planerar inom en ganska snar framtid.
det var väl lite av allt bra antar jag.

annars då? jodå. jag spelar nintendo wii som min mamma fick i 51-års-present idag. en del har då barnasinnet kvar :)
grattis mamma!

och jag förstår inte alls varför jag bloggar ibland. för det mesta helt ärligt. men det är väl kul antar jag.

klockan är snart tio och i mitt nya liv där det går bra innebär det allt som oftast att det är läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback