follow the ashes into the unknown

har lyssnat lite mer på a partial print nu inför kvällens spelning. och jag tycker att an atlas of those our own känns som det absolut bästa spåret. det utmärker sig liksom lite. sen är crushed by a crowd fin med.
överlag har jag nog kommit på att det är en fin platta. lite långtråkig och monotom bara. men annars gillar jag det verkligen. soundet & så. är fortfarande besviken dock, hade förväntat mig stordåd.

och jag har tappat hoppet när det gäller att får höra mina gamla tiger lou-favoriter ikväll efter att ha läst följande på tigerlou.net:

"What some of you don't know however, is that we will perform A Partial Print as a whole. Track by track. Start to finish. We do this because the album is one piece of music, divided into different parts. Who are we to dismantle them?"

synd är ordet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy vad fint det blev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback