gå och klipp dig

idag har frisören klippt av mig allt mitt hår. eller inte riktigt allt kanske om jag skall vara ärlig, men det är väldans kort. annars har jag haft en god dag med min vän caroline & vi har kommit fram till att det går bra nu, det gör det verkligen. våra helger är fantastiska & vi är tillfreds med livet. kanske lite för tillfreds.
ikväll är det match och det kommer gå käpprätt åt skogen för min del eftersom jag inte tränat på mer än en månad ungefär. kan ju bli underhållande. hoppas publiken (om det är någon, haha) blundar när jag är på plan. gärna motspelare och medspelare också för den delen.

annars har jag en liten ny favorit som kallas brämhults fruktdryck. helt fantastiskt. om jag existerade för att göra reklam så skulle jag säga något i stil med att den finns i många spännande smaker och du måste testa.  juicen är också fantastisk. men nu är det inte därför jag existerar. god är den iallafall. lite för god faktiskt. och lite för dyr med för den delen. men man måste unna sig ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback