ganska tråkigt inlägg säkert

igår gick jag vilse i oslo. när jag väl hittade rätt insåg jag att jag irrat runt ungefär 50-100 meter från karl johan på olika knasiga tvägator i typ en timme. nödvändigt. men jag fördrev lite tid iallafall, och fick mig en riktigt lång promenad på köpet. ja, det var väl det jag gjorde mest igår. promenerade.. sjukt skönt. tiden går så långsamt här, det är helt otroligt. skönt att vara här på det viset att jag verkligen känner mig avslappnad.
sedan träffade jag en vad skall man kalla det.. typ bekant.. det var trevligt det med. förövrigt verkar det krylla av trevliga svenskar här i oslo. varför är inte exakt alla svenskar trevliga i sverige? (även om det såklart är många som är det)
igår kväll hade vi en mysig hemmakväll med middag, fruktsallad och kladdkaka. och en massa prat. sjukt trevligt!
idag skall vi nog gå på någon utställning och sen kanske promenera lite till. sedan ikväll blir det fest med lite annat folk, blir nog trevligt hoppas jag. får se hur denna lördag artar sig helt enkelt.
stannar iallafall tills imorgon. känns lika bra att försöka träffa alla oslobor man känner när man väl är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback