hej & tack för kaffet, jag är glad att vara här

efter över ett dygn i denna nordiska huvudstad är jag nöjd. minst sagt.

1. timbuktu var helt fantastiskt bra
2. jag bor hemma hos 4 sjukt sköna tjejer
3. i deras jättefina lägenhet
4. vi promenerar och fikar och åker trikk och har det allmänt härligt
5. det känns som semester, och det behöver man ibland

nu ligger de andra och sover, eftersom de skall upp och jobba lite tidigt imorgon. själv sitter jag uppe och bara njuter av att vara här och ta det riktigt lugnt. imorgon skall jag fördriva dagen med att strosa på oslos gator (där det förövrigt finns jättemycket fina hus och inte alls så många lyftkranar som sist jag var här), försöka få kontakt med lite andra vänner som flytt sverige, och om det går riktigt väl, köpa mig en alldeles egen lusekofta.

ja, som ni hör leker livet här i oslo och jag kan lugnt & ärligt säga att jag är sjukt sugen på att bosätta mig här någon gång i mitt liv. mycket sköna människor och sjukt härlig stämning.

tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback