high 5

jag har fortfarande sanslös träningvärk & snart skall jag iväg och köra body combat. kan bara sluta illa. tveksamt om jag kommer kunna resa mig från sängen imorgon, än mindre kunna cykla till jobbet.
annars fick timbuktus nya skiva kanonkritik i gp, alltså vill jag ha den nu nu nu ännu mer än vad jag ville innan. snart åker jag nämligen till oslo & då skall jag besöka hans spelning. tror det kommer bli riktigt grymt.

och obama vann, om någon nu missat det. grattis till honom & bra val usa! hoppas han inte får storhetsvansinne bara. verkar ju vara någonting som dyker upp hos de flesta gubbar som blir presidenter i de där staterna.
oavsett, han verkar hästlängder bättre än både bush och mccain, det är ett som är säkert.

nej. nu skall jag förstöra min redan sargade kropp med lite träning.

Kommentarer
Postat av: c

nu kommer jag ner till dig. för nu kan jag inte komma på ngt som jag inte har med mig. ska nog packa ner laddaren till min kamera också.



så lite förpliktelser nu när jag är borta!

- TRÄNA för mig med

- promenera inte utan att tänka på mig

- parta tills du knappt vet vart du är

- ta hand om mina små..

2008-11-06 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback