inför min morgondag

nu måste jag verkligen packa ihop mig. klockan är liksom nio, jag är dödstrött och har inte ens börjat. det jobbiga är att en massa saker jag vill ha med mig ligger i tvätten. man tar inte saker som ligger i tvätten, hur osmutsiga de än är, man gör bara inte det. klockan är snart nio och om 12 timmar måste jag ha lämnat huset. och jag har tusen saker att göra fram tills dess. kul. eller säkert femton iallafall.
nu hörde jag glassbilen utanför. det är vinter ju! och kallt och mörkt och sent och vem sjutton köper glass såhär dags?

imorgon är det timbuktu på rockefeller och jag ser fram emot det sanslöst mycket. sen ser jag såklart fram emot att träffa mina norksa vänner också. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback