osmart klimat

det regnar en massa ute. det kanske inte gör så himla mycket egentligen eftersom det är ganska exakt mitt i natten och då behöver man ju inte direkt gå ut, alltså slipper man bli lidande. men ändå. det regnar. jag kan inte sova & det regnar. denna årstiden alltså. jag som var så glad när det var lite frost på mornarna. tji fick jag. jävla regn alltså. sveriges klimat har verkligen spårat ur. det skall vara sol på sommaren och snö på vintern. däreimellan skall det vara klart. det kan till och med få regna lite, bara inte exakt allting blir grått. för så är det verkligen. till och med gräset och träden och typ allt annat också är grått. jag kan ju iallafall lova att grått inte är min favoritfärg.
tur att jag är ledig imorgon, eller idag om man skall vara petig. planerar att sova jättelänge nämligen.
sen är det helg också. extra härligt när man har ett jobb som innebär att man aldrig kan jobba helg. jobb inom barnomsorgen alltså. sjukt underskattat.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback