people they try to be clever

försöker ladda min ipod med lite ny musik. det är svårt. det får plats 4 gig på min gröna fina vän och det är alldeles för lite. men jag gilalr den ändå. fick den av mina föräldrar när jag slutade högstadiet. och den står sig än. även om jag inte hade tackat nej till typ.. 10 gig till kanske?

annars ahr jag haft en spenderardag med caroline idag. vi kan nog vara överens om att jag spenderade mest. jag är totalt pank nu. och imorgon åker jag till oslo. förstår inte riktigt hur jag skall få det att gå ihop. men, men.. det får lösa sig. jag gjorde nämligen ett köpt idag som jag är utomordentlgit nöjd med. min nya kärlek typ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50 poäng!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-18 @ 19:24:10
Postat av: Anna

Oj! fint. Vilken är det? Nikon?

2008-11-18 @ 19:35:54
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anonym

nikon d80 är det. är sjukt nöjd :)

2008-11-18 @ 20:27:33
Postat av: Sofia

oh lala, vi kan ju gå ut å fota lite tillsamans då lisa:)

2008-11-22 @ 22:55:44
URL: http://dukanvaraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback