so demure

jag är lite besviken på tiger lous nya, a partial print. kanske är det en slump att partial kan betyda ofullständig. ryktet säger att de bara skall spela låtar från den plattan på brew house imorgon, men jag hoppas innerligt att det inte blir så.

känns det som att jag håller på att bränna ut mig, haha. skämt å sido, jag är sanslöst trött. och nu skall jag jobba varje dag hela veckan. och min hand gör himla ont. gnällig är jag också när jag tänker efter.  jag skyller det på vädret.

fast egentligen är jag förbannad för att bussen körde förbi mig idag efter jobbet. det ösregnade och jag var dyblöt när jag kom fram till ytterby station. dagens hatobjekt får bli vässttrafik. känns som att jag inte är den första i världshistorien att känna så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback