weekend wars

varför råkar stockholm vara sveriges huvudstad och när en del band skall ut och spela så väljer dom denna stad framför fantastiska göteborg?
kort sagt. varför spelar mgmt inte i göteborg?
jag vill verkligen se dem & det är nästan så att jag funderar på att åka till stockholm i november.

annars har jag upptäckt att många godingar spelar i göteborg i höst & vinter. ser mest fram emot looptroop & tiger lou, båda på brew house, och det kostar inte skjortan!

nu fattas liksom bara mgmt. eller, en himla massa annat också såklart, men det är på nåt sätt värre när det är en spelning i stockholm än i madrid. så nära men ändå för långt bort. lite som att missa öppet mål.

god natt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback