leave at your own chosen speed

nu åker jag & fikar med en av mina bästa vänner för sista gången på vad som känns som en evighet. hon flyttar nämligen till tyskland på söndag för några månader framöver. kul för henne, tråkigt för mig.

känns lite som att alla försvinner iväg åt olika håll nu, lite sorgligt. men det är väl så det är. hösten är här och det riktiga livet börjar ta fart med allt vad det innebär. känner iallafall på mig att det kan bli både ett och två besök i andra länder under hösten. hoppas på det iallafall.

senare idag åker jag bort och kommer hem om en och en halv vecka ungefär. känns konstigt. men skall samtidigt bli lite spännande. först ska jag på kalas för min mormor som fyller 75 & sen skall jag till karlskrona & polen. jag vet inte riktigt vad jag skall förvänta mig så jag försöker att inte förvänta mig någonting alls. kommer iallafall kännas skumt att bo på en båt & framförallt att inte träffa alla människor som vanligt. sakna mig gärna.

och bara för att jag älskar walk the line så måste jag posta ett youtube-klipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback