stöld

idag är jag jävligt bitter på människor som inte förstår skillnadnen på mitt och ditt. dina saker är dina saker och jag skall inte ta dem ifrån dig, men det innebär faktiskt också att mina saker är mina saker och dom vill jag fan behålla! det är sorgligt vilka människor det finns.
dessutom verkar det inte bättre än att jag dragit på mig en förkylning. igen! jag kan lova att det är jävligt kallt att gå hem långt efter midnatt iklädd strumbyxor och kortärmad klänning. fy fan vad arg jag är. och fryser gör jag fortfarande.

och det är inte det att min fina jacka och tröja och sjal är oersättliga, det är principen. man tar inte andras saker. man gör bara inte det. sen är det en jävligt tråkig extra utgift också. att köpa en ny jacka när man för 24 timmar sedan ägde en  fin & bra som knappt var använd.

och jag kan förstå, eller nej det kan jag inte egentligen men mer ändå, att man stjäl ipods och telefoner och pengar och andra värdefulla saker. men vafan! andra människors kläder! skall dom sälja dem på loppis och tjäna en hundring eller?

sa jag att jag är arg?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min plånbok och jacka blev stulna på combi också, om det var där det hände. / Ljungan

2008-09-30 @ 00:38:33
Postat av: Lisa

Det var där! Är sjukt osugen på att någonsin gå dit igen faktiskt.

2008-10-07 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback