fint är mitt bästa ord

min fredagkväll var en väldigt fin fredagkväll. en kväll som skulle bli ett litet hejdå-och-vi-ses-snart-igen-kalas med fina människor. det blev det. vi var och åt på en restaurang. jag hade förväntat mig plaststolar, vaxdukar och pizza. men. det var fräscht, fint och pasta istället. och sjukt mysigt att sitta och prata med alla. 
sen gick vi vidare och träffade nästan alla som jag ville träffa denna fredagkväll. det var lugnt och trivsamt och alla var så snälla, kändes det som. och även om hela kvällen kändes som ett evigt hejjande, och senare hejjdåande.. om man nu kan uttrycka sig så.. så hade jag verkligen jättetrevligt. jag hann verkligen inte prata med alla jag hade velat prata med, men det var så himla roligt att se alla.. många för sista gången på säkert 4 månader. ja. min fredagkväll var fin & jag mådde bra. tack alla fina människor som gjorde att det blev så.

nu är det bara fyra dagar kvar. jag förstår ingenting.


jag och min fina reskamrat :)


Kommentarer
Postat av: Virre

Hej då Lisa. Synd att vi inte hann träffas innan du och jag åkte. Ha det helt underbart! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback