hej 2009

jag insåg just att jag missat en grej. att hälsa det nya året välkommet på min egen lilla blogg. så här kommer det, det oficiella välkomnandet av år tåvtusennio: välkommen!
jag har inga nyårslöften för jag håller dem aldrig ändå och inte många förväntningar, men ack så många förhoppningar, på tvåtusennio. jag hoppasr klassikerna med att sammanfatta årets om gått eftersom det hänt alldeles för mycket. min nyårsafton var fin & bra men liten konstig. ja. men jag är nöjd. året har börjat helt okej med goda vänner och idag ett besök på orust. dock har jag mått bättre i mina dar. och nu är verkligen ingen bra tidpunkt i mitt liv att bli sjuk. verkligen inte alltså. elva dagar kvar och kanske är jag inte sjuk på riktigt, kanske är det bara helt vanlig resfeber.


Kommentarer
Postat av: Anna

God fortsättning!

Postat av: Christensen

löften är för misslyckade:D



vi andra e ju nöjda med våra liv :P



glad fortsättning

2009-01-06 @ 12:27:08
URL: http://cotten7.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback