jag är lite dålig på rubriker

goddag kära bloggläsare. inte för att ni är så många. men ändå. jag gillar er.
idag är det tisdag, för er som missat det. själv har jag nämligen tappat dagarna totalt det senaste. lördag blev onsdag som blev måndag och hej och hå så var det helg. snurrigt är det iallafall.
och nästa vecka åker jag. jag är livrädd. fast mamma säger att jag inte får vara rädd. så jag säger att jag är nervös istället. nej men allvarligt. vad har vi gett oss in på? det skall självklart bli fantastiskt på alla vis, men ändå.. jag kan inte släppa hur läskigt det känns. att bara lämna allting som är någorlunda tryggt och bekant. för vad? jag vet inte. det är väl det som är så sjukt obehaglgit egentligen. att det kommer bli ett äventyr är ett som är säkert. och att jag kommer längta hem. men samtidigt tror jag att det kommer bli helt underbart. allt är så sjukt dubbelt just nu. och jag har nästan redan börjat sakna människor, fastän det är mer än en vecka kvar. det om något är ju stört.

nej, nu måste jag fixa en liten reseblogg till oss. jepp. det blir väl fint?

Kommentarer
Postat av: daniel

Och på fredag är det partaj i Kungälv har jag hört rykten om. Jag kommer, även om det innebär ICA-klädd! :)

Postat av: Lisa

ser fram emot icaklädseln! det skall partajas!

2009-01-06 @ 19:52:12
Postat av: carro

alla vet vi ju hur mycket Lisa ÄLSKAR ica ;)

2009-01-07 @ 09:36:01
Postat av: Lisa

men säg det inte så högt carro! du sabbar min hata-ica-image då!

2009-01-07 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback