so maybe i could see what's in your head

idag har varit en bra dag. mycket bandy och lite nintendo wii. nu lyssnar jag på kasabian och tänker på livet. och det finns himla mycket att tänka på. för mycket nästan.

förresten har jag sett mycket film det senaste. mycket lättsmälta amerikanska komedier, men även lite annat. tillexmpel australia. helt fantastisk film. att den är tre timmar lång är absolut ingenting man tänker på. den har en historia att berätta, som känns värd på något vis. den är vacker. ja. jag är värdelös på att recensera. se den iallafall. ett tips.

nej nu skall jag tänka lite mer på mitt liv. god kväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den är fantastisk. Jag blir glad av långa filmer.

Postat av: Lisa

ja! och ja, om de är bra så blir man det. för min del kunde den gärna vart både fyra och fem timmar.

2009-01-07 @ 11:05:10
Postat av: daniel

Långa filmer är visserligen inte alltid bättre men ofta. Till exempel så såg jag, för ganska längesedan nu iofs, Dansar med vargar - directors cut som var fyra timmar lång.

Efteråt kändes det liksom som man suttit där en hel dag och verkligen varit med "hela vägen". Grymt är det, episkt liksom!

2009-01-08 @ 19:08:33
URL: http://triflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback